Volná pracovní místa

Dopravní podnik města Hradce Králové, a.s. Pouchovská 153

Požadujeme:

  • Věk nad 21 let, ukončené základní vzdělání
  • Řidičské oprávnění minimálně skupiny B
  • Dobrý zdravotní stav, trestní bezúhonnost, výpis z evidenční karty řidiče
  • Profesionální chování a příjemné vystupování

Co pro Vás zajistíme?

  • Po nástupu do pracovního poměru Vám uhradíme náklady vynaložené na vstupní lékařskou prohlídku a psychologické vyšetření
  • Uhradíme Vám rozšíření řidičského oprávnění na sk. D a získání průkazu profesní způsobilosti sk. D

Jak o Vás bude postaráno?

  • Všechny vozy jsou vybaveny automatickou převodovkou, posilovačem řízení a jsou nízkopodlažní
  • Klimatizované místo řidiče
  • Náš vozový park neustále modernizujeme
  • Tým odborných mechaniků za zády (v případě jakékoliv závady na voze pouze vše nahlásíte a odevzdáte klíče)
  • Úklid vozu neprovádíte (vlastníme mycí box, kterým pouze projedete), interiér uklízí pravidelně odborná firma
  • Dispečeři s Vámi budou řešit okamžitě všechny situace, se kterými si nebudete vědět rady
  • Moderní zázemí pro řidiče v areálu DP

Dále nabízíme:

  • zázemí stabilní velké společnosti s 90letou tradicí
  • průměrná mzda řidiče 30.000 Kč
  • Propracovaný systém příplatků
  • Finanční příspěvky na masáže a fitness v areálu DP
  • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% z hrubé mzdy
  • Příspěvek na stravování, stravenky
  • Odměny při pracovních a životních výročích
  • Odměny za jízdu bez nehod
  • Služební stejnokroj
  • Pravidelná školení
  • 5 týdnů dovolené
  • Samozřejmostí je jistota pravidelného přijmu, pevný rozpis směn a možnost zkrácených úvazků
  • Výrazně zvýhodněné jízdenky MHD pro Vás i rodinné příslušníky (např. rodiče se dvěma dětmi ušetří na ročním jízdném přes 9000Kč)
  • Garantovaný výplatní termín

Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté v rámci zaslaných životopisů či sdělené naší společnosti v průběhu výběrového řízení (např. při osobních pohovorech) budeme zpracovávat i bez vašeho souhlasu, neboť právním důvodem jejich zpracování je jednání před uzavřením pracovní smlouvy (důvod uvedený v čl. 6 bodu b) Nařízení EU o ochraně osobních údajů). To však jen do okamžiku, kdy vám bude oznámeno, že jste nebyl na pracovní místo vybrán nebo kdy ukončíte sami svou účast ve výběrovém řízení (např. se nedostavíte na dohodnutý pohovor). Spolu s oznámením o tom, že jste nebyl na pracovní místo vybrán, vás můžeme požádat o udělení souhlasu s dalším zpracováním osobních údajů, a to v případě, že budeme mít zájem na uchování životopisu pro účely budoucích výběrových řízení.

Údaje poskytnuté nám v rámci zaslaných životopisů budou ohledně neúspěšných uchazečů skartovány (vymazány v el. podobě) do 1 měsíce po doručení oznámení o nepřijetí na pracovní místo/ukončení vaší účasti ve výběrovém řízení z vaší vůle. Pokud budete požádáni o udělení souhlasu, vymažeme vaše osobní údaje, pokud do 1 měsíce od zaslání žádosti o udělení souhlasu takový souhlas neobdržíme. Osobní údaje uvedené v rámci výběrového řízení týkající se úspěšného uchazeče, se kterým byl uzavřen pracovněprávní vztah, se stávající součástí osobního spisu zaměstnance bez nutnosti získání souhlasu.

Bližší informace Vám podá personální oddělení DPmHK, a.s.,  tel. 495 089 231  ,   495 089 111  nebo  603 568 571   popř. napište na  nabor@dpmhk.cz

Jak jednoduché Řídím finance Tým mechaniků Úklidový tým